حضور دختران حسینی آموزشگاه در راهپیمایی روز قدس

“قدس را مانند خرمشهر آزاد می کنیم”

هیهات من‌الذله، شعار مسلمین شد

نابودی اسرائیل، بر مردمان یقین شد

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف که مسأله اول جهان است.

قلم جلو نمی رود ، خودکارمان نمی نویسد ، کاغذ مقاومت می کند.
چشم خون گریه می کند ، دل ها همه خون است ، اندیشه ها گرد وغبار روزگار را با خود به یدک می کشد.
دلم گرفته است ، از دست این همه بی تفاوتی و نامهربانی های مردان ،روزگارمان سخت گرفته است، ای کاش مردان روزگار ما مرام و معرفت را قربانی بی تفاوتی خود نمی کردند!
آیا تا حالا کسی از وجدان درونی خود پرسیده است که گناه کودکان ناتوان یمن ، سوریه ، فلسطین چیست که اینطور تاوان بی تفاوتی مردان روزگارمان را پس می دهند!
به کدامین گناه باید کشته شوند! مگر انسانیت از وجود ما انسانها بیرون رفته است، مگر می شود قیامتی نزدیک باشد که اینقدر بی تفاوت شده ایم!
این چه رسمی است که حداقل حقوق انسانی کودکان و زنان بی گناه یمن ، سوریه ، فلسطین نادیده گرفته شده است! مگر حق نفس کشیدن و شادی کردن برای انسان های این کره خاکی هم متفاوت است؟
جگرمان آتش گرفته است، دلمان به حال آن کودکی می سوزد که زیر بمباران از خدا بی خبران مجروح شده است و به دلیل نداشتن امکانات اولیه درمان بدون بی حس کردن صورت معصومش بخیه بر پیکرش می زنند و بجای لبخند زدن و نفس کشیدن باید تحمل درد بخیه را هم بکشد!
آری ! باید گفت که آخرین میخ را باید محکم بر تابوت انسانیت کوبید…!

دختران انقلابی دبستان دست در دست اولیای خود در روز 9 اردیبهشت ماه 1401 با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، همنوا با موج خروشان ملت ایران به جهانیان اثبات نمودند که نسل سوم انقلاب نیز مدافع این نظام می باشند و همواره به اذن رهبری در صحنه حضور به هم می رسانند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20