آبان ماه 1399

گزارشات سال ۱۳۹۹

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی و اعلام آرا

معاون محترم پرورشی از روز های قبل اطلاع رسانی لازم را انجام داده بودند و دانش آموزان علاقه مند به کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند و اسامی کاندیداها بعد از بررسی در شورای مدرسه در کانال مدرسه در پیام رسان سروش اطلاع رسانی شد و کاندیداها اقدام به تهیه عکس نوشته و کلیپ های انتخاباتی نمودند و در نهایت در روز شنبه آخرین راهنمایی های لازم توسط معاون محترم پرورشی به دانش آموزان اطلاع داده شد و در آخر راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه 6 آبان ماه 1399 در اپلیکیشن شاد دانش آموزان عزیز آرا خود را تا ساعت 18:00 به صورت نظر سنجی انجام دادند

نتایج انتخابات به شرح ذیل به حضورتان اعلام می گردد :

* اعضای اصلی

۱- ریحانه زارع _ پایه ششم

۲- رومینا ایزدی _ پایه پنجم

۳- سیده زهرا حسینی _ پایه پنجم

۴- پردیس سادات موسوی کیا _ پایه چهارم

۵- فاطمه جهانشیری _ پایه ششم

۶- نازنین زهرا عقیقی _ پایه سوم

۷-خاطره رادمنش _ پایه پنجم

۸- السا سلیمانی _ پایه پنجم

۹-زهرا صنعت دان _ پایه پنجم

* اعضای علی البدل

۱۰-مهتا قاضی _ پایه چهارم

۱۱- محدثه مومن _ پایه چهارم

۱۲- آیدا واحد مقدم _ پایه پنجم

فضاسازی ویژه آغاز هفته وحدت

به مناسبت آغاز هفته وحدت و لزوم این امر مهم که عامل بقاء هر جامعه است، که باعث ترقی و پیشرفت کشور می گردد، در روز شنبه 10 آبان ماه 99 فضاسازی ویژه ولادت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله در آموزشگاه انجام شده به این مناسبت پیام تبریک و کلیپ تهیه شده توسط مربی محترم پرورشی در کانال  سروش آموزشگاه بارگذاری شد.

به روز رسانی برد پرورشی به مناسبت ۱۳ آبان ماه

گرامي باد ياد و خاطره آن روزه روز گریه خورشید 13 آبان روز فرياد بود و روز شهادت، روز مشت هاي‌ گره كرده امت، روز فتح بود، روز خروشيدن روح هاي‌ پاك، روز جرقه و روز آتش بود، روز فرياد و اعتراض و روز اعتصاب و تحصن بود، روز واشكفتن گل اميد و روز گريه خورشيد بود.آن روز روز «دانش آموز» بود. روز 13 آبان یادآور سه واقعه‌ی مهم در تاریخ ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است، به همین دلیل به روز دانش آموز و مبارزه با استکبار نامگذاری شد. با نزدیک شدن به این واقعه مهم سرکار خانم طاهری مربی محترم پرورشی روز دوشنبه 12 آبان ماه 1399 فضای آموزشگاه و بردها را به روز و سالن ورودی را به پرچم آمریکا مفروش نمودند .

برگزاری پویش همه با هم مرگ بر آمریکا

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبان 99 که روز مبارزه با استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است واحد پرورشی اقدام به برگزاری پویش مرگ بر آمریکا و راهپیمایی مجازی کرد و از طریق کانال آموزشگاه در پیام رسان سروش به دانش آموزان اطلاع رسانی شد .

دانش آموزان عزیز آموزشگاه با استقبال از این طرح دست نوشته ها پلاکارد و کاریکاتورهای خود را( دست سازه هایی که نفرت و انزجار ما را از آمریکای جنایتکار و همه زورگویان جهانی به نمایش در بیاورد) به واحد پرورشی ارسال کردند.

گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از 24 آبان ماه 99 الی 30 آبان ماه فعالیت های ویژه این هفته در فضای مجازی و کانال سروش توسط واحد پرورشی آموزشگاه و همکاری دانش آموزان با ارسال (عکس ها ، کلیپ ها و نقاشی ها ) انجام پذیرفت.

برگزاری جلسه مدیران مدارس امام حسین (علیه السلام) با جناب آقای کنعانی

روز دوشنبه 19 آبان ماه 1399 ساعت 9 صبح جلسه ی مدیران کلیه مدارس امام حسین (علیه السلام ) به همراه مسئولین امور مالی در محل نماز خانه دبیرستان دوره اول دخترانه امام حسین (علیه السلام) به ریاست جناب آقای کنعانی نماینده محترم حقوقی مؤسسه امام حسین (علیه السلام) و مسئول محترم مالی جناب آقای هاشم زاده تشکیل گردید . در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولین امور مالی در انجام وظایف آموزشی و مالی مطالبی بیان  ، سپس در مورد عملکرد هر یک از مدارس در فضای مجازی و راهکارهای بهتر انجام شدن این مهم بحث و تبادل نظر گردید  و ضمن تاکید بر اهمیت آموزش دانش آموزان و لزوم ارتباط مستمر مدرسه، معلمان و دانش آموزان تذکراتی داده شد و جناب آقای هاشم زاده مطالب ضروری را  در مورد مدارس متذکر شدند  و در پایان مدیران و مسئولین امور مالی نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند .

برگزاری جلسه شورای معلمین

جلسه شورای معلمان دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (علیه السلام ) روز دوشنبه 5 آبان ماه 1399  با حضور کلیه همکاران با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در نمازخانه آموزشگاه تشکیل شد .

جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید  سپس جناب سرکار خانم زنگنه مدیریت محترم دبستان ضمن عرض سلام و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج)  ، در مورد وضعیت پیش آمده و تحصیلی دبستان نکاتی را بیان نمودند و یاد آور شدند برنامه ها طبق برنامه هفتگی انجام شود ، همکاران می توانند از نرم افزار های adobe connect   و شاد استفاده نمایند . نظارت و گزارش حضور غیاب دانش آموزان با جدیت پی گیری شود .

سپس حاج آقای کنعانی نماینده محترم مؤسسه امام حسین (علیه السلام)  در جلسه حضور پیدا کردند و از همکاران برتر که در سال تحصیلی قبل در درس آداب و مهارت های زندگی ، تولید محتوای الکترونیکی ،  ارزشیابی کیفی توصیفی  ، بازی و یادگیری و جشنواره جابر بن حیان که در سطح استان و شهرستان مقام کسب کرده بودند ، تقدیر بعمل آوردند . سپس به راه اندازی اینترنت از طریق امواج رادیویی و مزایای سرعت بالای آن اشاره نمودند و از همکاران خواستند در تدریس در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و بعد از آن معاونت محترم آموزشی سرکار خانم حاتمی اشاره کردند که فضای مجازی بی روح نباشد و حضور و غیاب دانش آموزان را به دفتر مدرسه اعلام نمایند و اگر دانش آموزی در فضای مجازی مشکل داشت با برنامه ریزی و به صورت تک نفره در تایم 15 دقیقه در مدرسه حضور پیدا کنند و جلسه با صلوات بر محمد و ال محمد پایان رفت .

بروز رساني تابلو بهداشت به مناسبت هفته بهداشت روان

مربی بهداشت آموزشگاه سرکار خانم زنگنه در روز دوشنبه 19 آبان ماه 99 مطالب ارزشمندي متناسب با هفته بهداشت روان تهيه و تنظيم نمودند و بر روي برد مشاوره نصب و در معرض ديد همگان قرار دادند .

درصد قابل توجهی از بیماریهای جسمانی ، ریشه روانشناختی دارند و بهرمندی از بهداشت روان می تواند بر سلامت جسم اثر مثبتی داشته باشد .

ورزش و فعالیت های بدنی روزانه ضروری است ، تا سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنید.

برای انجام فعالیت هایی که از آن لذت می برید وقت بگذارید و مراقبه معنوی را برای آرامش و تمرکز را در برنامه خود لحاظ کنید .

فکر درست و روحیه با نشاط از علائم سلامت روان است.

سه اصل سلامت روان عبارت است از:

مدیریت هیجان ، آرامش ، شناخت

تقدیر و تشکر

تقدیر و تشکر از دانش آموزانی که در پویش ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز) شرکت کرده و عکس های زیبای خود را برای ما ارسال نمودند .

دریا کیامظفری

  • مهدیس مرتضی نیا
  • غزل بنی اسدی
  • ریحانه الهامی
  • نرگس انصاری
  • نازنین زهرا بیک
  • رها شهیدی
  • عسل عسکری
  • حانیه یوسفی
  • کیانا فکوری
  • السا سلیمانی
  • آیدا واحد مقدم
  • پارمیس یوسفی زاده
  • پریا حسنی
  • فاطمه زهرا صبوری

تقدیر و تشکر

از دانش آموزانی که در هفته نیروی انتظامی عکس ها و کلیپ های زیبایی جهت قدردانی از سبز پوشان و حافظان جامعه برای ما ارسال کردند .

  • هلیا شریعت پور
  • غزل شاکری
  • فاطمه زهرا صبوری
  • نیوشا شرف دینان
  • حانیه یوسفی
  • ساجده سلطانی

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20