بازدید مسئولین دارالقرآن از فعالیت های قرآنی آموزشگاه

به یقین انسان در هیچ عصر و دوره ای بی نیاز از قرآن و رهنمود های قرآنی نبوده و نخواهد بود . آنان که خود را بی نیاز از این مشعل فروزان بدانند ، در گمراهی و سرگردانی خواهند بود .

انس با قرآن و تلاوت آمیخته با درک معانی و مفاهیم آن، انسان را در آسمان معرفت الهی به پرواز درمی آورد و با ملائکه هم سنج می کند و ملکوتیان به او عشق می ورزند. با توجه به اهمیت تلاوت و انس با قرآن کریم در بین دانش آموزان و با هدف آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در مسابقات قرآنی “پرتو نور” روز سه شنبه بیستم آذر ماه 97 کارشناسان محترم فعالیت های قرآنی در موسسه دارالقرآن ”جناب آقای خورشیدی و سرکار خانم زارع” جهت ارزیابی و رسیدگی به عملکرد پیشرفت دانش آموزان قرآنی در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل و عرض خداقوت به مربی محترم قرآن ”سرکار خانم طاهری” در آموزشگاه حضور یافتند.

در این بازدید جناب آقای خوشیدی در ارتباط با اهمیت انس با قرآن کریم در زندگی صحبت نمودند و از خداوند متعال موفقیت و پیروزی را برای این عزیزان خواستار شدند، سپس تعدادی از قاریان و حافظان آیاتی از کلام الله را قرائت کرده و جوایزی را از دستان پرمهر ایشان دریافت کردند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20