برگزاری اولین مجمع عمومی انتخابات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه

انجمن اولیا و مربیان را به مردم بشناسانید تا اولیا خانه ،و مربیان مدرسه را بسازند تا با ساخته شدن این دو و ارتباط آنان ،بتوان نسل انقلابی آینده را ساخت . مقام معظم رهبری “مدظله العالی”

انجمن اولیا و مربیان منظر همکاری خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان است. خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی به شمار می آیند که در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار آینده سازان جامعه قرار دارند.

اولیا به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های اندیشمند دارای حق اظهار نظر، نظارت و در برخی موارد دارای حق دخالت در مسایل آموزشی و پرورشی هستند.

بی تردید نقش انجمن اولیا و مربیان در برنامه ریزی منسجم و فراهم ساختن بستر مشارکت فعالانه ی اولیا و مربیان در زمینه های مختلف می تواند این کانون را از یک نقش غیرپویا و رویکردی صرفا مالی و مادی به سمت نهادی پویا، اثرگذار و برنامه ریز در مسیر مشارکت پذیری در ابعاد مختلف عاطفی، فرهنگی، آموزشی و معنوی و اقتصادی تبدیل نماید.

آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان خانه و مدرسه ، زمانی می تواند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحومطلوب انجام دهد که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را با بصیرت انجام دهد . در این راستا انجمن اولیا و مربیان هیئت منتخبی از پدران و مادران ، دانش آموزان و مربیان مدرسه است که با هدف همکاری در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورشی دانش آموزان تشکیل می گردد .جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 در نمازخانه آموزشگاه با حضور حداکثری اولیا راس ساعت ۱۶:۰۰ برگزار گردید .

  • ادای احترام به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران
  • عرض خیر مقدم توسط معاونت محترم پرورشی سرکار خانم طاهری به اولیای گرانقدر و ارائه گزارش آموزشی،پرورشی و رویکرد آموزشگاه
  • پرسش و پاسخ و ارائه پیشنهادات و انتقادات مطرح شده
  • پخش کلیپ فعالیتهای سال قبل و بخشی از فعالیتهای سال جدید
  • معرفی اعضا محترم انجمن اولیا و مربیان سال گذشته و تشکر از زحمات این عزیزان
  • انتخاب نائب رئیس و اعضای اصلی و علی البدل انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی جاری
  •  رای گیری کتبی انتخابات

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20