برگزاری بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی

دانش آموزان برخوردار از از توانایی های بالقوه ای هستند، تعامل و مشارکت پذیری دانش آموزان و استفاده از توانایی هایشان با حضور در شورای دانش آموزی میسر می شود، در واقع این شورای بستر های لازم را برای ورود دانش آموزان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی فراهم می کنند. شورای های که فضای تمرین مشارکت و مسؤولیت پذیری، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس و حضور بیشتر در فعالیت های گروهی را سبب می شوند.

در روز چهارشنبه 10 آبان ماه 1402 انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم زنگنه معاونین محترم آموزشی و پرورشی و نماینده معلمان ، با نظم و شور و هیجان در محوطه آموزشگاه برگزار گردید.

در این دوره از انتخابات دانش آموزان پایه های سوم و چهارم و پنجم و ششم به ۱۱ نفر از کاندیدها رای دادند. در ابتدا مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز شد در ادامه همه با هم سرود ملی کشور عزیزمان ایران را همخوانی کردیم پس از آن معاونت محترم پرورشی سرکار خانم طاهری قوانین و مقررات انتخابات را به دانش آموزان متذکر شدند و دانش آموزان در فضای آزاد آرای خود را نوشته و به صندوق رای گیری انداختند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20