جشن(ضرب و خودکار)در پایه سوم خانم شهری

باید بدانید که همیشه در زندگی شما پاک کنی وجود ندارد که بتواند اشتباهات شما را پاک کند. باید فرا بگیرید که زمانی که چیزی را نوشتید نمی توانید آن را پاک کنید پس باید با احتیاط و دقت زیاد بنویسید و همچنین جشن ضربی به مناسبت فراگیری مفهوم ” ضرب ” که یکی از اساسی ترین مباحث ریاضی در کلاس سوم می باشد، برگزار گردید .

برگزاری این جشن بیانگر سلام کردن به خودکار وخداحافظی از مداد است. چون دانش آموزان از اول ابتدایی تا مقطع سوم دبستان از مداد استفاده می‌کنند تا به‌راحتی اشتباهات را پاک کنند. اما در مقطع سوم دبستان با خودکار و محدودیت‌های آن آشنا می‌شوند تا پیشرفت خوبی در استفاده از آن داشته باشند. این حرکت خلاقانه باعث می‌شود تا دانش آموزان یک تجربه جدید که نوشتن با خودکار است را، در زندگی خود کسب کنند .
مفهوم جدول ضرب یکی از مهم ترین مفاهیم درسی پایه سوم ابتدایی است . درک عمقی این مفهوم به دانش آموزان کمک می کند تا مسائل پیچیده ریاضی را حل کرده و از دریافت پاسخ ها لذت برند.

این جشن که به صورت نمادین در روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد دانش آموزان از روش مجسم (اجرای نمایش ) برای تدریس ضرب و روشهای نیمه مجسم بازی و مسابقه استفاده کردند. در پایان جشن به دانش آموزان هدیه داده شد و از آنها پذیرایی بعمل آمد و دانش آموزان روز شادی را در کنار هم سپری نمودند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20