زنگ هنر و آشنایی با اوریگامی«هنر کاغذ و تا»

اوریگامی «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستی های محبوب است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی اوریگامی در زبان ژاپنی “تا کردن کاغذ” است. اوریگامی فقط از تعداد کمی “تا “استفاده می‌کند، ولی همین تاهای ساده می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرح‌های متفاوتی ایجاد کنند.

بسیاری از مراکز اموزشی در سراسر دنیا این رشته را در برنامه های خود برای کودکان قرارداده اند.اوریگامی به کودکان شما صبر و شکیبایی، پیگیری در کار و خلاقیت را آموزش می دهد. با ساخت اوریگامی و تا کردن های پی در پی کاغذ طبق الگوها و نقشه های موجود، کودکان شما یاد می گیرند که تا پایان کار ساخت اوریگامی صبور باشند و کار خود را پیگیری کنند و به طور عملی درک می کنند که اشتباه کردن فرایندی طبیعی در روند کارشان است.

روز دوشنبه مورخه ۲ آبان ماه 1401 در زنگ هنر دانش آموزان عزیز پایه اول با کمک مربی هنر سرکار خانم بهشتی با استفاده از کاغذهای رنگی کاردستی جغد را به صورت اوریگامی که باعث تقویت ذهن و دست می باشد، را در دفاتر نقاشی خود درست کرده که در این فعالیت با این هنر اوریگامی به خوبی آشنا شدند .


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20