نخستین نشست شورای آموزگاران سال تحصیلی 99 – 98

آگاه تر از همیشه، سر از بالین بر می داریم تا با اولین تابش نورِ دانش، به کوچه های حقیقت سر بزنیم و عبور نور را مرور کنیم و امروز آمده ایم تا خود را به شاخه مهر پیوند بزنیم و رویشی دیگر را در بهار دانش آغاز کنیم. مقصد ما شکوفایی شکوفه است. … در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، و در بیست و هفتمین روز از شهریور ماه، نخستین جلسه شورای آموزگاران بر پا شد.

نخستین نشست شورای آموزگاران در بیست و هفتمین روز از شهریور ماه 98 با حضور مدیریت محترم آموزشگاه “سرکار خانم مستقیمی “، معاونین آموزشی و پرورشی، معلمین و مربیان گرامی راس ساعت 10:00 صبح برگزار گردید . مطابق با آموزه های دینی جلسه با نام و یاد خداوند متعال و تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز شد. در ابتدا مدیریت محترم بعد از عرض خوشامد گویی به حضار و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های آموزگاران در سال تحصیلی گذشته که موجب فخر و مباهات مدرسه شده بود از ایشان خواستند همانند سال های پیشین همت کرده و دانش آموزانی مومن، متعد و مجهز به سلاح علم پرورش دهند.

همچنین ایشان برنامه های سالانه ی آموزشگاه در ابعاد آموزشی ، پرورشی ، انضباطی و اداری را بیان نمودند و کلیه انتظارات و مقررات آموزشی – اداری آموزشگاه را به صورت مشروح به سمع و نظر همکاران ارجمند رساندند در ادامه سرکار خانم سلطان زاده”معاونت محترم آموزشی” برنامه هفتگی سال تحصیلی جدید ،برپایی نماز جماعت ، برنامه ی مشترک دیدار با اولیاء و آزمایشگاه را در اختیار آموزگاران و مربیان قرار دادند .

در این جلسه تقویم اجرایی دیدار با اولیاء ، تقویم اجرایی شورای آموزگاران ، فرم همکاری با سایت آموزشگاه، برنامه ی اجرایی جلسات سرگروه ها ،آزمون های مجازی، سامانه مدبر، فرم ارزشیابی و سایر طرح های مدرسه مورد تاکید و یادآوری قرار گرفت .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20