برگزاری اولین صبحگاه در سال تحصیلی 1402-1401??

چه خوب است با تو
اولین صبحگاه
??در مدرسه ای که دلتنگ صدایت است.??

نسیم، عطر پرواز را از سطرهای مقدس کتاب ها، همراه با صدای کودکان سر خوش مدرسه، به آسمان هفتم میرساند. فرشته ها از پشت پنجره هاي‌ کلاس سرک میکشند به تماشای کودکانی که مشتاق ؛ به درس هاي‌ معلمی که زندگی رابه آنان می آموزد، گوش سپرد

خداوندگارا، در این روز زیبا، قرار است اتفاقی زیبا برای همه ما رقم بخورد. قرار است یک روز دیگر تمام ما دانش آموزان دوباره دور هم جمع شویم و به کسب علم و دانش بپردازیم. چه کاری زیباتر از این؟ وقتی که علم و دانشت را ارتقا می دهی در شناخت خداوند عملکرد بهتری خواهی داشت و خدایی که تمام عالم هستی از آن او هست را بهتر درک خواهی کرد. خدایا ما جویندگان علم و دانش را تنها مگذار و در تک تک ثانیه های عمرمان کنارمان باش که اگر اینگونه نباشد قطعا نیازمندتر از آنچه در ذهن می پرورانیم خواهیم شد و به محتاج ترین انسان ها تبدیل می شویم. خداوندگارا، دست یاری توست که ما را به تعالی میرساند و از ما انسانی خردمند می سازد پس دست ما را بگیر و رها مکن.

در روز شنبه 2 مهر ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۷:۳۰ صبح اولین صبحگاه حضوری صد در صدی دانش آموزان عزیز دبستان غیردولتی دخترانه امام حسین (علیه السلام) برگزار شد. در این مراسم قرائت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز گر برنامه ها بود . پخش سرود جمهوری اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم از برنامه های اجرایی دیگر این مراسم بود  سپس دانش آموزان نیایش صبحگاهی را خواندند و معاونت پرورشی آموزشگاه سرکار خانم طاهری نکات مهم و ضروری را برای دانش آموزان بیان کردند ، سپس با شور و نشاط به کلاس های درس رفتند .

حضورتان را در مدرسه به فال نیک می‌گیرم و سرآغازی می دانیم که به زودی زود بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود…
به امید روزی که با خیال راحت بتوانیم شما را در آغوش کشیم.

دختران زیبایمان مشتاقانه دلتنگ دیدارتان بودیم….


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.5/20