تبریک ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

میلادش تولد بهاراست ؛ تولد آب است و تولد هر چه پاکی و زلالی . میلادش از هر سو رحمت است. از آن جهت که ادامه ی راه انبیاست. فاطمه سلام الله علیها امتداد راه انبیاست. اگر او نبود، طریق انبیا ابتر می ماند و این سلسله ی پیوسته به بن بست می رسید.

فاطمه، در لغت به معنی بریده شده و جدا شده می‌باشد و علت این نامگذاری بر طبق احادیث نبوی، آنست که: پیروان فاطمه (علیها السلام) به سبب او از آتش دوزخ بریده، جدا شده و برکنارند.

زهرا به معنای درخشنده است و از امام ششم، امام صادق (علیه السلام) روایت شده است که: “چون دخت پیامبر در محرابش می‌ایستاد (مشغول عبادت می‌شد)، نورش برای اهل آسمان می‌درخشید؛ همانطور که نور ستارگان برای اهل زمین می‌درخشد.”
در روز یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، ریاست و اعضا محترم انجمن اولیا و مربیان ،در آموزشگاه حاضر و ضمن خدا قوت به مدیریت و معاونین محترم این عید را به تمامی معلمان ، بانوان و مادران پر توان در عرصه آموزش و پرورش تبریک گفتند و با تقدیم شاخ گلی از تک تک آنها تقدیر به عمل آمد و در پایان از تمامی همکاران و دانش آموزان پذیرایی گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20