اردیبهشت ماه 1400

گزارشات سال ۱۴۰۰

آموزش تدریس پایه های همزه در پایه دوم

مبحث همزه از مباحث طولانی می باشد که در چندین جلسه و سلسله وار باید به آموزش آن پرداخت. لذا مربی محترم قرآن سرکارخانم مهرجو در جلسه روز شنبه 4 اردیبهشت ماه 1400 به تدریس و آموزش ادامه این مبحث پرداختند. که درانتها بسیاری از فراگیران پایه دوم توانستند این صفحه را همانند مربی خود به خوبی آموزش بینند و به صورت وویس برای ایشان ارسال نمودند و توسط مربی محترم قرآن سرکارخانم مهرجو بازنگری و بررسی گردید. به لطف خدای مهربان نتیجه روخوانی و فعالیت کلیه فراگیران درسطح بالایی قرار دارد .

آشنایی با کار آوندها در پایه پنجم

در روز شنبه 4 اردیبهشت ماه 1400 در زنگ علوم دانش آموزان پایه پنجم به کمک رنگ کردن ساقه کرفس با کار آوند ها به خوبی آشنا شدند. به این صورت که انتهای ساقه کرفس را به صورت مایل برش زدند و درون محلول رنگی قرار دادند پس از چند ساعت مشاهده کردند که برگ های سبز به رنگ محلول در آمده است. فراگیران نتیجه گیری کردند که عاملی که باعث رنگی شدن برگ ها شده ، آوندها بوده که سبب انتقال محلول به برگ های کرفس شده است.

آشنایی دانش آموزان کلاس دوم سه با مفهوم کسر

دانش آموزان دوم سه پس از دیدن فیلم و کلیپ های مربوطه و آموزش در کلاس آنلاین توسط آموزگار گرامی سرکار خانم فحول با مفهوم کسر آشنا شدند و آموختند وقتی شکلی یا واحدی به قسمت های مساوی تقسیم شود. می توان برای آنها جملات کسری نوشت یا گفته شود ، در همین راستا دختران خوبمان در 4 اردیبهشت ماه 1400 فیلم ها و کلیپ هایی از فعالیت های خود در رابطه با این آموزش تهیه کردند و برای معلم ارسال نمودند .

آشنایی با ویژگی های چهار ضلعی ها

دانش آموزان پایه چهارم در 4 اردیبهشت ماه 1400 با کمک آموزگارشان سرکار خانم هند آبادی، پس از آشنایی با خط های عمود و خط های موازی با و یژگی های چهار ضلعی ها شامل مربع _ مستطیل _ لوزی _ متوازی الاضلاع _ ذوزنقه آشنا شدند و دریافتند که چهار ضلعی که فقط دو ضلع موازی دارد ذوزنقه نام دارد .

مراحل تهیه نان از مزرعه تا سفره

دانش آموزان فعال پایه دوم یک خانمامینی پس از آموزش و دیدن فیلم و کلیپ های آموزشی در 4 اردیبهشت ماه 1400 آموختند که نان اصلی ترین ماده غذایی است و از گندم درست می شود .

آنها آموختند که در گذشته گندم ها توسط آسیاب های آبی و بادی و دستی ( دساس) آرد می شدند و امروزه توسط آسیاب های برقی با سرعت بیشتر انجام می شود ، همچنین با انواع تنور های زمینی و دیواری و صنعتی (فری ) اشنا شدند.

برگزاری مسابقه دست نوشته های طلایی

به منظور آشنایی دانش آموزان با هنر زیبا نویسی و ایجاد زمینه علاقه مندی دانش آموزان به خط تحریری و شناسایی استعدادهای بالقوه و تقویت مهارت های نوشتاری زبان فارسی و در راستای اجرای بخشنامه ی اداره آموزش و پرورش و با هدف ترویج هنر خوشنویسی در بین دانش آموزان پایه اول مسابقه دست نوشته های طلایی روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1400 با حضور آموزگاران محترم پایه اول و سه نفر از دانش آموزان برگزیده خوشنویسی پایه اول ، متن مورد نظر را با خط تحریری نوشتند و آثار به اداره آموزش و پرورش ارسال گردید .

سیاه پوش کردن آموزشگاه به مناسبت ایام سوگواری امیرالمؤمنین حضرت علی(علیه السلام) و شبهای پرفضیلت قدر

شب قدر، حاوي نهر نوري است كه در زلال پر بركت آن جان مؤمنان از گناه تطهير مي شود.

شب قدر، شبي است كه در عرصه آن انسان، ره صد ساله را يك شبه طي مي كند.

روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1400 همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری امیرالمؤمنین حضرت علی(علیه السلام) و شبهای پرفضیلت قدر ، و به منظور بزرگداشت این ایام و در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آیین‌های مذهبی ، فضای مدرسه توسط واحد پرورشی آموزشگاه سیاه ‌پوش شد.

ثبت نام از متقاضیان ورودی پایه اول

از تاریخ شنبه 11 اردیبهشت ماه 1400 ثبت نام قطعی از دانش آموزان متقاضی تحصیل ، در پایه اول مدارس امام حسین علیه السلام  آغاز شد.

پس از پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی پایه اول به صورت حضوری ،تلفنی و اینترنتی توسط معاون آموزشی دوره اول سرکار خانم اسمعیلی، دانش آموزان به همراه اولیاء محترم در آموزشگاه حضور یافتند و پس از تکمیل فرم های مربوطه و تحویل مدارک مورد نیاز به آموزشگاه و گزینش توسط واحد آموزشی ،ثبت نام قطعی دانش آموز توسط معاون اجرائی آموزشگاه انجام می گردد.

مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرکار خانم داور

ای معلم عزیز، سپاس از تو که به ما آموختی چگونه در دریای جهل و نادانی سوار بر کشتی علم و دانش و آگاهی شویم و به سلامت از این مسیر با دلسوزی تو عبور کنیم.

در آستانه هفته ی گرامیداشت مقام معلم ،در روز شنبه 11 اردیبهشت 1400 تعدادی از اولیا دانش آموزان پایه سوم در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم داور در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

کسب رتبه شهرستان در سی نهمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا

سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری فردا در بین دانش آموزان زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و ایجادکننده روحیه امید و نشاط بین دانش آموزان  می باشد . این جشنواره علاوه بر اهداف اصلی که ذکر شد می‌تواند در زنده نگه‌داشتن هنرهای بومی – محلی و احیا هنرها و صنایع‌دستی فراموش ‌شده نقش بسزایی داشته باشد .

نتایج این جشنواره در روز شنبه 11 اردیبهشت ماه 1400 که از طرف اداره آموزش و پرورش اعلام شد به شرح ذیل می باشد :

  •  ترانه مرادی (پایه ششم) رتبه اول شهرستان- رشته داستان نویسی
  • ستایش سمیعی (پایه پنجم ) رتبه دوم شهرستان- رشته داستان نویسی
  • نادیا کوهی (پایه ششم) رتبه سوم شهرستان – رشته عکاسی
  • ستایش سمیعی (پایه پنجم) رتبه دوم شهرستان -رشته وبلاگ نویسی

این موفقیت را به دانش آموزان و خانواده های محترمشان تبریک عرض می کنیم و توفيق آنها  را در کسب درجات عالي ترا از خداوند سبحان خواستاريم .

گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرکار خانم دستار

در هفته ی گرامیداشت مقام معلم ،در روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1400 تعدادی از اولیا دانش آموزان پایه دوم در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم داور در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرکار خانم آزادی

روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1400 تعدادی از اولیا به همراه دانش آموزان پایه سوم در آموزشگاه حضور یافتندو ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ معلم خود سرکار خانم آزادی در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرکار خانم غفاری

آری، مقام و ارزش معلم تا حدی است که روایات و احادیث بسیاری در این زمینه وارد شده‌اند؛  از جمله این سخن امام صادق علیه‌السلام که فرمود: «در پیشگاه کسى که از او دانش مى‌آموزید، فروتن باشید.»

معلم، روزت پر از نگاه رحیمانه آموزگارِ جهان باد!

روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1400تعدادی از اولیا به همراه دانش آموزان پایه اول در آموزشگاه حضور یافتندو ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ معلم خود سرکار خانم غفاری در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

هفته معلم گرامی باد

همکار گرامی آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز ، تقدیر و تجلیل نماییم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدرخویش را را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنیم .
روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه 1400 در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم ،فضای آموزشگاه زیباسازی شد و بنر تبریک هفته معلم ،درب ورودی آموزشگاه توسط واحد پرورشی نصب گردید و دانش آموزان با حضور در آموزشگاه با اهدا شاخه گل از معلمین خود تقدیر و تشکر نمودند .

آموزش لوحه ۲۷ درزنگ قرآن کلاس اول

تجوید قرآن بعنوان بخش مهمی از آموزش قرآن است که در تمام کتاب‌های قرآن، بخشی را بعنوان آموزش تجوید به آن اختصاص داده اند.
لوحه 27 نیز در قالب عبارات مختلف قرآنی به مرور تمام نکات تجویدی آموزش داده شده در جلسات قبل پرداخته است.
لذا مربی محترم قرآن، سرکارخانم مهرجو در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 درکلاس آنلاین قرآن پایه اول، پس از آموزش کامل نکات تجویدی، به آموزش روخوانی این لوحه برای فراگیران پرداختند واز آنان خواستند تا پس از تکرار و تمرین همزمان با معلم به ارسال روخوانی عبارات به صورت صدا به مربی خود اقدام نمایند. درانتها رفع اشکال و بررسی توسط مربی محترم قرآن صورت گرفت.

برگزاری مراسم ویژه شبهای قدر

آنگاه که سیاهی شب، آسمان خاموش کوفه را فرا گرفته بود علی آمد و آخرین اذان سرخ را تا اوج عروج پرواز داد و در محراب محبوب، به نماز ايستاد. لحظه‏ ای بعد، سر بر آستان دوست گذاشت تا خویش را تا ابد، رستگار سازد و زمانه را داغدار خويش نمايد.

لحظات عاشقانه مناجات شب قدر بندگان خوب خدا ،فرشته های پاکی که در شب چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 با خواندن دعاي پرفيض جوشن كبير و با صدای یا رب یارب ، بهترین تقدیر را از حضرت دوست خواستند.

قبول باشه عزیزانم

مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرکار خانم خواجه زاده

در هفته ی گرامیداشت مقام معلم ،در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 تعدادی از اولیا دانش آموزان پایه سوم در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم خواجه زاده در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه روز قدس

قدس را مانند خرمشهر آزاد می کنیم

هیهات من‌الذله، شعار مسلمین شد

نابودی اسرائیل، بر مردمان یقین شد

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف که مسأله اول جهان است.

روز شنبه مورخه 18 اردیبهشت ماه 1400 دختران هنرمند آموزشگاه در مسابقه نقاشی (ویژه روز قدس)  که با عنوان های زیر برگزار شد دست به قلم بردن و آثار خود را برای معاونت پرورشی آموزشگاه سرکار خانم طاهری ارسال نمودند .

  •  خاطره گویی و عکس از راهپیمایی های سال های گذشته
  •  دلنوشته به کودکان مظلوم فلسطینی
  • کشیدن نقاشی زیبا به حمایت از فلسطینی
  • به آتش کشیدن پرچم اسرائیل غاصب و نمادهای آن (البته با رعایت موارد ایمنی و اجازه بزرگترها)

مراسم تقدیر از سرکار خانم بدیعیان

چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی . تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایی.دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر،بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد .

روز یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 تعدادی از دانش آموزان پایه اول در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم بدیعیان در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

قدردانی و سپاس از زحمات مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم زنگنه

روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 تعدادی از دانش آموزان پایه دوم (سرکار خانم امینی) در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات و تلاشهای خالصانه و دلسوزانه مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم زنگنه عزیز با اهدای هدیه ای تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

از طرف شاگردان کوچک شما در پایه دوم (خانم امینی)

مراسم تقدیر از سرکار خانم مهرجو (مربی محترم قرآن)

ای معلم عزیز، سپاس از تو که به ما آموختی چگونه در دریای جهل و نادانی سوار بر کشتی علم و دانش و آگاهی شویم و به سلامت از این مسیر با دلسوزی تو عبور کنیم.

روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت 1400 تعدادی از اولیا و دانش آموزان پایه دوم در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم مهرجو (مربی محترم قرآن) در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

مراسم تقدیر از سرکار خانم امینی

همکار گرامی آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز ، تقدیر و تجلیل نماییم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدرخویش را را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای  امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنیم .

در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت 1400 تعدادی از دانش آموزان پایه دوم به همراه اولیا خود در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم امینی در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

اعلام نتایج منتخبین پانزدهمین یادواره کودک و محرم

كودكي، دوران شگفتي است، آنچه در دوران كودكي به كودك آموخته شود و با احساس مثبتي عجين گردد، در وجود او ريشه مي دواند و تا پايان عمر، آن ريشه در حد وجودش ماندگار مي شود، محرم ماهي است كه يك ارتباط عرفاني و معنوي، بين فرزندانمان و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين علیه السلام شكل مي گيرد و برگزاری یادواره کودک و محرم و شرکت دانش آموزان در این یادواره در قالب شعر، نقاشی، دلنوشته و مداحی باعث تقويت اين ارتباط شده و ارتباط عرفاني و معنوي كه همراه با هيجان هست در بين كودكان و امام حسين علیه السلام شكل مي‌گيرد .
در راستای برگزاری پانزدهمین یادواره کودک و محرم ، امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه نتایج این مسابقات و اسامی منتخبین به شرح ذیل اعلام می گردد:

* رها شهیدی – پایه سوم
* ثمین شجیعی – پایه اول

این افتخار را به خانواده های محترم دانش آموزان و همکاران گرامی صمیمانه تبریک گفته و از همت بلند دانش آموزان عزیزمان سپاسگزاریم .

و در پایان از زحمات ارزشمند و دلسوزانه معاونت محترم پرورشی سرکار خانم طاهری تقدیر و تشکر نموده .

ارسال آثار طرح آداب و مهارت های زندگی به اداره آموزش پرورش

از اهداف اجرای طرح آداب و مهارت های اسلامی می توان به زمينه سازي براي تقويت بينش و مهارت دانش آموزان جهت رشد و توسعه کرامت خويش و بروز قابليت هاي کرامتي.، تقويت روحيه ي دانش آموزان مبني بر تکريم ديگران ، زمينه سازي براي تکريم دانش آموزان در محيط هاي خانه و مدرسه ، ارتقاء توانمندي هاي دانش آموزان براي زندگي فردي و اجتماعي متناسب با ارزش هاي اسلامي اشاه کرد .

طرح های ارائه شده توسط  دانش آموزان مورد بررسی و 6 اثر برگزیده جهت شرکت در جشنواره طرح آداب و مهارت های زندگی ، روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 پس از داوری در سطح مدرسه ، آثار منتخب جهت داوری در سطح شهرستان به اداره آموزش و پرورش ارسال گردید .

درخشش دانش آموزان قرآنی آموزشگاه در نهمین دوره مسابقات پرتو نور

خدا را شاکریم و بر خود می بالیم که رشحات نورانی دریای پربرکت قرآن شامل حال فرزندان این آب و خاک شده است. دانش آموزانی که عمل به آیات قرآن را اولویت زندگی خود قرار داده اند و امروز تلاشهای این عزیزان را پاس می نهیم .

با اعلام نتایج مسابقات قرآن پرتو نور در روز شنبه مورخه 25 اردیبهشت ماه 1400 دانش آموزان عزیزمان امسال نیز همچون سنوات قبل با توکل به خدای متعال و تمرین و ممارست و راهنمایی های مربیان محترم قرآن آموزشگاه و مربی محترم پرورشی سرکار خانم طاهری توانستند در مسابقات قرآنی پرتو نور بین مدارس امام حسین علیه السلام رتبه های خوبی در رشته های مختلف کسب نمایند .امید است که بتوانیم در تربیت قرآنی آینده سازان میهن اسلامی گام برداریم .

اسامی این عزیزان به شرح ذیل می باشد.

  1.  درسا شیبانی – رشته حفظ 
  2. مهدیس مرتضی نیا – رشته ترتیل
  3. ثنا میرزاده –رشته قرائت
  4. حدیثه نیکو قدم– رشته قرائت
  5. لیا محسن زاده –  رشته حفظ
  6. یسنا نوروزی – رشته ترتیل
  7. پردیس سادات موسوی کیا – رشته حفظ
  8. حانیه یوسفی – رشته ترتیل
  9. ستایش سمیعی – رشته حفظ
  10. ضحا ذباح – رشته قرائت
  11. مهدیه تاجی – رشته ترتیل
  12. ریحانه زارع – رشته قرائت
  13. زهرا ابدرم – رشته ترتیل
  14. کیانا کیفی – رشته حفظ

مراسم تقدیر از سرکار خانم کاظمی قرائی

به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان را بیاورد ؟ کدامین روز ، روز تو نیست و کدامین لحظه است که از شمیم تو عطر آگین نباشد…….

در روز شنبه 25 اردیبهشت ماه 1400 نوگلان عزیز پایه اول به همراه اولیا خود در آموزشگاه حضور یافتند و ضمن تبریک ایام هفته ی معلم از زحمات بی دریغ سرکار خانم کاظمی قرائی و خانم محسنی در این روزها با اهدای دسته گل و هدیه تقدیر و تشکر ویژه به عمل آوردند .

اعلام اسامی افتخار آفرینان مسابقات احکام در سطح شهرستان

روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 نتایج مسابقات احکام دانش آموزان در سطح شهرستان اعلام گردید .  هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای دانش دینی، آموزش عملی احکام می باشد .

دانش آموزان عزیز اینک که با تلاش خود در راه رسیدن به اهداف خود کوشا و پر توان عمل نمودید ، بسیار خرسندیم . این موفقیت را به شما و خانواده محترم  تبریک عرض می نماییم و آینده ای سرشار از توفیق و دستاوردهای بزرگتر از خداوند متعال خواستاریم .

نتایج به شرح ذیل اعلام می گردد :

پردیس سادات موسوی کیا – پایه چهارم

نازنین زهرا فتحعلی  پایه پنجم

حدیثه بابایی – پایه پنجم 

تقدیر از منتخبین پایه اول یک در پانزدهمین یادواره ی کودک محرم

در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 مراسم تجلیل از منتخبین در نمازخانه دبستان برگزار گردید و دانش آموزان منتخب پایه اول یک بارعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. سپس مدیریت محترم آموزشگاه سرکارخانم زنگنه به گل های هنرمند بوستان حسینی خیرمقدم  گفتند و برایشان آرزوی موفقیت کردند. در ادامه معاونت محترم پرورشی سرکارخانم طاهری به دانش آموزان منتخب پانزدهمین یادواره ی کودک محرم، تبریک گفتند وجوائز به همراه لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا گردید و گل دختران درکنار مدیریت محترم آموزشگاه ومسئولین گرامی ، عکس یادگاری گرفتند.

برگزاري جشن الفبا ويژه ي دانش آموزان كلاس خانم غفاری

به شکرانه یادگیری الفبای فارسی و در هنگامه پایان سال تحصیلی، جشن الفبا در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 ويژه ي دختران كلاس اول سرکار خانم غفاری ذر آموزشگاه برگزار گردید. در این مراسم دانش آموزان پایه اول با حضور مادران و سایر مربیان ، اولین سال توانایی خواندن ونوشتن خود را جشن گرفتند .

مراسم جشن دانش آموختگی دانش آموزان پایه اول با با حفظ دستورالعمل هاي بهداشتي از ساعت 9 الي 11 صبح در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار شد و با اجرای مجری محترم سرکار خانم طاهری و با طنین نوای خوش کلام الله مجید توسط شکوفه ی باغ دانایی آویسا کریمی آغاز گردید، با قیام حاضرین، سرود غرور آفرین ایران عزیز زمزمه شد و دل های عاشقان امام مهربانی ها با تلاوت صلوات خاصه به حرم مطهر رضوی روانه گشت.

در ادامه سرکار خانم زنگنه “مدیریت محترم آموزشگاه” لحظاتی را با میهمانان گرامی به گفتگو پرداختند.سپس از آن سخنرانی کوتاهی توسط موسس محترم جناب آقای کنعانی ايراد شد و در ادامه آموزگار محترم سرکار خانم غفاری متنی زیبا را به گل های عزیز تقدیم نمود.

برگزاری جلسه مسئولین موسسه با مدیریت آموزشگاه (ویژه برنامه های سال تحصیلی آینده)

در روز سه شنبه مورخه 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ جلسه هماهنگی بین مسئولین محترم موسسه ، جناب آقای کنعانی ، سرکار خانم تربتی نیا و مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم زنگنه و معاونت محترم آموزشی سرکار خانم حاتمی در محل دفتر آموزشگاه برگزار گردید در این جلسه ابتدا جناب آقای کنعانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در خصوص ( چگونگی انتخاب معلمین برای سال آینده و همچنین پیگیری مصوبات جلسه شورای دبیران در اسفند ماه ۹۹ و بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج آزمونهای تبار ، ارائه برنامه سالانه و عملیاتی و لزوم تلاش جهت شناسائی و جذب دانش آموزان مستعد و نخبه و …. ) مطالبی را ایراد نمودند . سپس مدیریت محترم آموزشگاه گزارشی از برنامه های و فعالیت های سال تحصیلی 1400-99 و برنامه تعالی آموزشگاه در سال آینده را ارائه نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20