برپایی مسابقه ای به مناسبت هفته بسیج ملی تغذیه سالم

همان طور که می دانید تغذیه سالم در بهبود عملکرد ذهنی و بهتر شدن فرآیند یادگیری نقش موثری و هر غذایی که می خوریم نقش مهمی در سلامت ما دارد و این سلامتی هم شامل جسم و هم روح انسان می باشد، بنابراین باید در انتخاب نوع مواد غذایی مصرفی خود دقت کنیم تا بدنی سالم داشته باشیم.

مواد غذایی که روزانه مصرف می کنیم باید نیاز بدن ما به انواع مواد معدنی را تامین کند و باعث تقویت جسم و روح انسان در مقابل انواع بیماری ها شود.

پیشگیری از کرونا همواره بر نقش تغذیه در حفظ سلامت بدن ، کنترل و درمان بیماریها تاکید شده اما در شرایط بحران کنونی ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ این موضوع نقش پر رنگتری یافته است. به باور کارشناسان با رعایت یک الگوی تغذیه ای سالم و تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت بدن در کنار رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مکرر دستها و استفاده از ماسک می توان این بحران جهانی را به سلامت پشت سر گذاشت.
به همین منظور پویش بسیج ملی تغذیه سالم امسال با شعار « تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا» از پانزدهم تا سی ام دی ماه ۱۳۹۹ در آموزشگاه با همکاری مربی محترم بهداشت سرکار خانم زنگنه برگزار شد و دختران هنرمند آموزشگاه با ارسال نقاشی ،کلیپ و کاردستی میوه ها و سبزیجات در این پویش شرکت کردند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20