برگزاری اولین جلسه شورای آموزگاران ویژه سال تحصیلی 1403-1402

آگاه تر از همیشه، سر از بالین بر می داریم تا با اولین تابش نورِ دانش، به کوچه های حقیقت سر بزنیم و عبور نور را مرور کنیم و امروز آمده ایم تا خود را به شاخه مهر پیوند بزنیم و رویشی دیگر را در بهار دانش آغاز کنیم. مقصد ما شکوفایی شکوفه است. … در آستانه شروع سال تحصیلی جدید….

با استعانت از ایزد منان ،نخستین نشست شورای آموزگاران سال تحصیلی جدید در روز شنبه 1 مهر ماه 1402 راس ساعت 16:۰۰ در نمازخانه آموزشگاه با حضور کلیه همکاران محترم برگزار گردید و سرکار خانم طاهری معاونت محترم پروشی ضمن خوشامدگویی به همکاران این جلسه را با نام و یاد خداوند متعال و تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز نمودند.

 در ابتدا سرکار خانم تربتی نیا معاونت محترم آموزشی و فرهنگی موسسه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به معلمین ،از عزیزان خواستند تا با نهایت تلاش و همکاری هم بتوانیم به اهداف مطلوب آموزشی نائل آئیم همچنین از زحمات این عزیزان در سنوات گذشته تقدیر و تشکر نمودند که همت کرده و دانش آموزانی مومن، متعهد و مجهز به سلاح علم پرورش دادند.

سپس جناب آقای کنعانی نماینده حقوقی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ،از زحمات دلسوزانه معلمین گرانقدر تقدیر نمودند .سپس به بیان برنامه ها و تدابیر جدید در زمینه آموزش پرداختند و به سوالات همکاران پاسخ دادند همچنین ایشان برنامه های سالانه ی آموزشگاه در ابعاد آموزشی ، پرورشی ، انضباطی و اداری را بیان نمودند و کلیه انتظارات و مقررات آموزشی – اداری آموزشگاه را به صورت مشروح به سمع و نظر همکاران ارجمند رساندند و نکاتی مهم در رابطه با برگزاری جشنواره تا ثریا و مسابقات قرآنی پرتوی نور و مسابقات محتوای الکترونیک و …. را متذکر شدند.

در ادامه سرکار خانم نایب”معاونت محترم آموزشی” برنامه هفتگی سال تحصیلی جدید ،برپایی نماز جماعت ، برنامه ی مشترک دیدار با اولیاء و آزمایشگاه را در اختیار آموزگاران و مربیان قرار دادند و نکات لازم در خصوص کلاس ها و نحوه بازگشایی و حضور دانش آموزان را بیان نمودند.

در این جلسه تقویم اجرایی دیدار با اولیاء ، تقویم اجرایی شورای آموزگاران ، فرم همکاری با سایت آموزشگاه، برنامه ی اجرایی جلسات سرگروه ها ،آزمون های تبار، سامانه مدرسه هوشمند، فرم ارزشیابی و سایر طرح های مدرسه مورد تاکید و یادآوری قرار گرفت .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20