برگزاری اولین جلسه هم اندیشی اولیا پایه پنجم

پیوند اولیا و مربیان راهی برای تسهیل در رسیدن به سبک زندگی اسلامی، رشد شخصیتی و تحصیل دانش آموزان بیشتر از هر چیز مستلزم برخورداری آنان از فضایی متعادل و هماهنگ در خانه و مدرسه است. از آنجا که کودک بخش زیادی از زندگی خود را در خانه گذرانده، معلم و مسئولان مدرسه باید از محیط زندگی و فرهنگ و ارزشهای حاکم بر آن محیط آگاهی یابند تا بتوانند آموزش و پرورش مدرسه را با استفاده از جنبه های زندگی دانش آموز و با همکاری اولیا وی بارور سازند.

روز یکشنبه 19 شهریور ماه ۱۴۰۲ اولین جلسه هم اندیشی اولیا دانش آموزان پایه پنجم و معلمین و کادر اداری دبستان ساعت 9:30 صبح و در محل نمازخانه دبستان برگزار گردید . جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین انداز شد.

سپس سرکار خانم زنگنه مدیریت دبستان ضمن خوش آمد گویی به اولیا و همکاران پایه پنجم را معرفی نمودند . در ادامه نکات مهمی در مورد دانش آموزان کلاس پنجم و برنامه مدرسه برای دانش آموزان ، غیبت دانش آموزان ،  مقررات مدرسه ، ساعات ورود و خروج دانش آموزان ، نحوه ی کلاس بندی و…… از جمله نکاتی بود که سرکار خانم زنگنه بیان نمودند . در پایان معلمین به همراه اولیا دانش آموزان خود به کلاس ها رفتند و جلسه ای با اولیا برگزار نمودند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20